wilmahugosson

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

hej bananer :)<3

Av wilma hugosson - 20 december 2011 19:19

Ni behöver inte fråga varför jag skrev bananer men jag har bara väldigt tråkigt + att jag älskar bananer

Då är det julafton om 3dagar då men vi har inte slutat skolan än det är så dåligt att vi slutar så nära jul Vi slutar på torsdag men jag ska inte komma på torsdag så jag slutar imon Varför får ni inte veta Lägger upp lite bilder nu                    PUSSPUSS       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma hugosson - 28 januari 2012 09:52

HejhejDet var längesen jag skrev  men det kommer bli så ett tag tror jag. Jag har väl inte gjort så mycket  dom här veckorna som gått men det har hänt väldigt mycket dåliga saker men det går vi inte in på då ken det här inlägget bli väldigt långt Min...

Av wilma hugosson - 18 januari 2012 17:40

Hej  Jag har inte haft tid eller ork att blogga domma veckorna, skolan börja ju förra veckan å aa den ska vi inte snacka om så nu hoppar vi de.Det har hänt massa hämska saker för mig men jag vill inte gå in på någonting om det så det finns typ inget ...

Av wilma hugosson - 3 januari 2012 16:26

Idag har jag bara varit med min lillebrorVi har tittat på tv  målat och nu ska vi leka lite.Men snart kommer hans kompis så då kommer det ju inte bli så roligt längre, men jag vet inte om johanna ska komma hit sen. Jag försöker ringa henne men hon sv...

Av wilma hugosson - 31 december 2011 11:18

Förlåt att jag inte har skrivit på länge men det har varit så mycket nu och sen har jag inte orkatNy är det sista dagen på 2011 jag tycker väl att det har gått lite upp och ner detta år jag hoppas att 2012 kommer bli bättre, jag vill inte att det ska...

:D

Av wilma hugosson - 22 december 2011 19:59


Hej hopp hallå  Idag har man köpt massa saker till säg själv och lite julklappar till Tobias, mamma och pappa Jag köpte julklappar så klart till Felicia, Emelie, Gabriella och Nora också dom bästa som finns ni ska bara veta hur mycket jag älskar er S...

Presentation


Cha! I denna bloggen får du följa min vardag.
En 13 årig bloggare från hällesåker som skriver om kanske mina unerbara kompisar å lite annat smått å gott

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards