wilmahugosson

Alla inlägg under oktober 2011

Av wilma hugosson - 28 oktober 2011 22:47

Hejhej  De har varit en j*vligt seg vecka och jag har varit väldigt trött också. Vi fick vårat prov på so idag och de gick .......  typp 

Nu ska jag ha lov i en vecka gött

Men sen kommer mormor på söndag och ska sova över här då och de blir väl kul eller kanske inte vet inte än då men jaja jag får väl se hur de blir med de

Jag slutade fem i ett idag så jag kom typp hem tio i två sen fick jag vara hemma till tio i tre sen åkte jag till konfirmationen som va typp till sex, tio över sex eller något sånt. Sen åkte jag med Emelie, hennes mamma, bror och mormor å handla till nio.  När jag kom hem duschade jag sen titta jag på idol men jag såg aldrig när dom sjung men jag såg bara de när Linni åkte ut de va dåligt tyckte jag hon e jätte bra ju. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och är jätte trött vill bara sova nu men de orkar jag inte nu

                                     GodnattPussPuss   

.

Av wilma hugosson - 23 oktober 2011 20:56

Hejhej Nu ligger jag i sängen har precis duschat Igår kväll var jag med Gabriella i våran gammla skola. Sen tog jag bussen hem vid sju. Sen gick jag hem till Emelie för mamma och min bror var där med Så kanske jag va där i en timma sen gick  vi hem och Emelie också så titta vi på två filmer. Sen fick vi gå upp halv tio på en söndagJaja bara åtta gånger till sen behöver inte jag de mer Sen tog vi bussen till kyrkan efter som vi ska konfirmeras. Jag skulle liksom inte gå dit bara för att jag vill för de vill jag inte jag måste de Sen åkte vi till morfar och jag vill inte prat om hur de va typp dom 40 sista minuterna. Jag var jätte sur och arg och så där.. Nu ska jag snart sova jag e väldigt trött också där de e massa saker som snurrar runt i mitt huvud nu. Jag vill bara att de ska försvinna och allt ska bli bra igenDe finns bara två..........................   

                                     GodnattPussPuss 

Av wilma hugosson - 20 oktober 2011 17:19

Hejhej Idag har jag varit i skolan de va inte kul. Jo när vi hadde so inte för jag gillar de men jag, Moa, Alva,Klara gick och stängde av en radio hela tiden så dom blev jävligt sura (några tjejer) Idrotten va inte så rolig man fick massa sår på knäna för vi skulle slänga oss på en matta. Inte så kul. När jag kom hem gick jag in i duschen. Så nu sitter jag i sängen och fryser Kanske ska gå och hämta lite varm o'boy  Vi har ett so prov tills imon fan vad kul. Eller inte!!!! Så jag har typp pluggat på den hela veckan och nu så ska jag sitta jätte länge. Kanske 

Klart jag lyssnar på musik med De e ju ett måste de gör man varje dag

      Ställ massa frågor om ni vill??         

                             PussPuss    

  

     

Av wilma hugosson - 15 oktober 2011 19:59

Hejhej  Idag har jag varit ute och gått med min hund i en timma lite mer tror jag men typp en timma De va inte så varmt heller Men när vi kom hem va de väldigt varmt och skönt man bara sprang in i den varma duschen man kunnde stå där jätte länge men de orkade jag inte. Sen efter duschen skulle jag dricka varm o'boy men de gjorde jag inte jag tog päron soda för jag va varm efter  så jag orkade inte göra de Jag e själv hemma och de e de bästa som finns men jag e lite rädd att de ska komma någon eller något  Men man kan ha hur hög musik man vill 

Mamma jobbar och pappa e på fest och min bror e hos en kompis. De kan inte bli bättre 

Eller jo de kan de men en då.

              PussPuss  
                                       
 Jag älskar dig Jesper



Av wilma hugosson - 14 oktober 2011 17:13

Hejhej  Denna veckan har varit väldigt jobbig för mig så jag har inte orkat skriva för allt som har hänt Hoppas ni har haft de bra iallafall.  Men ikväll blir de roligt  för jag ska till Nora på tjejfest   Så nu är jag nästan färdig jag ska bara plattahåret igen sen är de bara att åka

Jag missar ju idol men jag får väl se på de imon på tv4  


       PussPuss ha de bra 

Av wilma hugosson - 9 oktober 2011 16:34

Hejhej Jaha de har varit mycket läxor och sånt denna veckan så de har varit väldigt jobbigt. Så jag har inte kunnat skriva också men nu ska jag skriva lite    

I fredags så åkte jag på läger och de va inte lite kul de va jätte kul jag åkte dit med konfirmations gruppen Vi gjorde massa kul tillsammans. 

Ja de e typp de som har hänt också imon ska jag till skolan.

Men idag har jag, sovit och jag vaknade typp vid ett sen tittade jag på film med mamma sen åt jag frukost och när filmen va slut så tittade jag och mamma på massa klipp på youtube som hon tyckte va roliga men de tyckte jag med då, snart ska jag äta ingen och efter de ska jag kanske springa lite eller gå med min katt eller sitta vid datorn se får vi se sen. 

            

Så Samuel nu har jag skrivigt igen e du nöjd nu eller.                                                                             

                                              PussPuss 



Av wilma hugosson - 3 oktober 2011 17:11

Hejhej Jag hinner inte skriva nu för jag ska iväg snart men jag skriver nog imon    

             Pusspuss  

Av wilma hugosson - 1 oktober 2011 19:51

Hejhej Igår va jag med Emelie och vi titta på idol sen på en film de va kul.   Idag så har jag och min lillebror varit i Lindome hela dagen typp. De har varit jätte kul Sen har jag typp inget mer att skriva. Jag ska sitta vid datorn hela kvällen tror jag, kanske prata med mamma och hennes kompis jag vet inte jag får se sen.
                                Pusspuss                                    Ha de så bra ikväll älskar er 
 
 
 
 

Presentation


Cha! I denna bloggen får du följa min vardag.
En 13 årig bloggare från hällesåker som skriver om kanske mina unerbara kompisar å lite annat smått å gott

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards