wilmahugosson

Alla inlägg under augusti 2011

:P

Av wilma hugosson - 31 augusti 2011 19:05

hejhej Idag har jag varit med Emma A och gjort läxor sen hoppade jag in i duschen Nu sitter jag i sängen och pratar på skype med en störig liten unge och inne på facebook Jag har typp inget att skriva om mer men jag skriver imon med så de kanske blir merNi kanske inte ska lägga er nu men jag tror jag inte sommer skriva mer idag så jag skriver godnatt en då                                                            Godnattpusspuss  

:)

Av wilma hugosson - 30 augusti 2011 20:26

 hejhej  Jag har inte gjort något typp utan att jag har varit i skolan som vanligt de e ju jätte kul där med ju ELLER INTE Jag e lika trött idag som alltid så jag vill sova nu men orkar inte 

                Godnattpusspuss   

Av wilma hugosson - 29 augusti 2011 21:52

hejhej Vad ska man skriva idag då? De finns typ inget att skriva om. Jo de första man kan skriva e REGN!! De har regnat hela dagen inte kul.  Vi fick sluta lite tidigare i skolan för våran svenska lärare kom inte. Jag har blivit ovän med en kompis med å vi kommer aldrig mer prata med varandra. Hon har alltid varit konstig men idag när jag träffade henne så bråkade vi. Jag blev så j*vla sur på henne för hon ville inte pata med mig ens hon bara gick.?? Så jag åkte till mammas jobb och va där istället jag orkade inte åka hem. 

Jag e så trött nu så jag kommer nog somna med en gång när jag har stänkt av datorn. 

                        GodnattPusspuss  

<33

Av wilma hugosson - 28 augusti 2011 20:30

hejhej  De va så roligt' på den campingen vi va på. De va kul och se på monster race med men de regnade väldigt mycket Sen på kvällen träffade jag, Johanna och Felicia några killar och igår träffade vi fler killar.Så vi hade väldigt kul med domIgår va de fest på campingen så jag, Johanna och Felicia gick och titta å de såg ut som att dom hade väldigt roligt som va där inne Nu ska jag duscha och sen ska jag och min lillebror se på film sen e de skola imon men jag börjar kvart i tio tror jag Jag vet inte jag får fråga någon i klassen Jag kommer aldrig glömma den här helgen 

 Godnatt pusspuss Jag älskar er alla killar, Felicia och johanna bästa helgen någonsin typp    

Av wilma hugosson - 25 augusti 2011 21:53

hejhej  Jag va i skolan i dag sen när jag kom hem tittade jag på tv. Sen klockan sex gick jag upp till min granne Emelie så gick vi en lång promenad med min hundNu har jag duschat så snart ska jag sova jag är så trött efter skolan och när vi gick. Den första lektionen jag ska ha imon är idrott fy F.. va tråkigt jag kommer inte orka de.   Men de här måste jag säga att jag ska inte va hemma lördag och söndag och imon för jag ska åka och se på monster truck tror jag Så jag vet inte om jag hinner skriva imon men kanske bara något litet

                  Godnattpusspuss   

Av wilma hugosson - 24 augusti 2011 21:07

Hejhej   Jag va i skolan idag de va ganska roligt men jag somnade nästan en lektion   Efter skolan va jag med Nora. Vi gjorde massa saker. 

Förut gick jag en promenad med min hund (Rudolf) och farmors hund (Nelly som vi passar.) Dom va väldigt trötta efter vi hade gått Sen när vi kom hem duschade jag och nu sitter jag vid datorn och tittar lite Ska snart sova tror jag. Jag är väldigt trött efter skolan och allt Jag ska upp halv sex imon jag gick upp halv sex i dag med och jag börjar åtta Men jag måste gå upp så tidigt för att hinna sminka sig och platta håret å allt annat

             Godnatt   Pusspuss    

Av wilma hugosson - 23 augusti 2011 19:45

hejhej jag e så så så så glad när jag fick Ulrik munthers autograf  

Jag kunde inte skriva igår efter som de va första dagen i skolan och jag va jätte trött så jag somnade. Jag e väldigt trött nu med. Men men

Jag har duschat så nu ligger jag i sängen och äter jordgubbar och lyssnar på Ulrik Sen jag kom hem så har jag lyssnat på Ulriks skiva  

             Pusspuss jag kommer lyssna på hans skiva hela natten     

   



 

Av wilma hugosson - 21 augusti 2011 21:55

hejhej  Jag har varit med Emelie hela dagen vi gick en stund sen när vi kom hem så tittade vi på tv. Sen gick jag hem och duscha och nu sitter jag och målar naglarna. Sen vet jag inte vad jag ska göra sova kanske eller se på en film                     Imon är de skola                         

                     pusspuss Godnatt  

Presentation


Cha! I denna bloggen får du följa min vardag.
En 13 årig bloggare från hällesåker som skriver om kanske mina unerbara kompisar å lite annat smått å gott

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards