wilmahugosson

Alla inlägg under september 2011

Av wilma hugosson - 29 september 2011 21:30

Hejhej Jag har haft tvär ont i huvudet jag har trott att jag typp skulle dö eller något. Så därför har jag inte skrivit. Men nu är de bra men jag fick gå hem på lunchen för att jag hade ont i magen. Inte kul  Jag har blonderat håret nu.  Jippi,jippi,jippi,jippi Jag har varit väldigt trött denna veckan vet inte vrf men jag vill bara sova Snart kommer idol igen så de ska jag ju se på sen ska jag nog plugga 10-15minuter på läxan tills imon Sen efter skolan imon ska jag till kyrkan jätte kul liksom. Eller inte!!!  Men jag måste 

              GodNattPussPuss  

Av wilma hugosson - 25 september 2011 21:33

Hejhej  Jag har gjort massa saker och jag har inte orkat skriva också Men igår var jag hos Felicia för hennes lillebror fyllde år så de va hela deras släkt där med "men men" sen på kvällen när jag fortfarande var där så prata jag med Alfred ochså kom han hem till Felicia. Men jag och Felicia trodde inte på han först men hans mamma körde han. Så var vi där hela kvällen. Men sen skulle Felicia och Alfred sova  hos mig men Felicia fick inte så då sov bara Alfred här Vi va typp ute på altanen hela natten, mer än vad vi va inne nästan Men de va väl kul Idag så var jag, mamma, pappa och min lillebror på liseberg med Felicia, Emelie, deras mamma, pappa och lillebror De var de roligaste jag har gjort! Nä men de va inte många folk och de va hela familjerna så de va väldigt roligt  Jag, Felicia och Emelie fick med mamma i kanonen med så de va jätte kul att hon åkte med i den Så efter allt de här så har jag väldigt ont i halsen men de e ju värt deHihihi Nu ska jag nog sova jag är trött som f*n efter att ha gått hela dagen          

       GodnattPussPuss 

:P

Av wilma hugosson - 22 september 2011 21:27

Hejhej  Jag orkar inte skriva något idag för jag har typp inte gjort något men bara engelska läxa i 2 timmar Jag skriver mer imon

        GodnattPussPuss  

Av wilma hugosson - 22 september 2011 21:25

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne!
När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne!
... ... ... ... ... När hon är tyst - Fråga vad som står på!
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet!
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka!
När hon ser ut som värst - Säg att hon är vacker!
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting!
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne!
När hon är rädd - Skydda henne!
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne!
När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej!
När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig!
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan
När hon är med dig och dina kompisar - Visa för dom HUR MYCKET du gillar henne!
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!
När hon lägger upp den här - Vill hon att du ska läsa den


Av wilma hugosson - 21 september 2011 21:48

Hejhej Asså de kan f*n aldrig sluta regna de e jobbigt som f*n! De är jobbigt att gå till skolan när de regnar Men man måste ju gå en då eller de måste man ju inteHihihi    Jag har typp sovit idag och gått till skolan Så jag e jätte pigg nu eller lite i allafall  Jag blev ju pigg efter jag hade sovit men inte efter skolan då va jag jävligt trött  Jag kommer kanske typp skriva varannan dag eller något sånt jag vet inte för ibland hinner jag inte skriva också. Jag måste göra lexor och allt annat Men nu sitter jag i sängen och pratar med Alfred på skype, förut prata vi med två andra men dom skulle sova nu Men jag är lite trött men inte så mycket. Nu sover Alfred med  Jag ska gå och tvätta bort sminket nu och borsta tänderna så jag kanske skriver imon.                            

      GodnattPussPuss på er    

            

Av wilma hugosson - 19 september 2011 15:59

hejhej  De va längesen Men jag har inte kunnat skriva. Har inte haft tid också. Men nu kan jag skriva lite Har varit i skolan och de va inte kul som vanligt. Våran bild lärare är helt dum i huvudet hon e f*n sur hela tiden jag kommer aldrig komma på hennes lektioner mer jag lovar nästa måndag så kommer jag inte komma på bild lektionen. 

 Nu sitter jag på altanen och gör no läxa och lyssnar på musik De är lite kalt men jag har filtar så de värmer lite    När solen kommer fram blir de skönt men sen när den försvinner och de börjar blåsa blir de jätte kalt  

JA jag kan gå in men jag vill inte de eller jo när de blåser men skit samma 

                                PussPuss   

Av wilma hugosson - 15 september 2011 16:36

hejhej  Det var inte kul i skolan men de va de än då. Jag hade inte pluggat tills idag så våran engelska lärare blev lite sur på mig Typp i slutet på engelska lektionen gick jag till tandläkarenSå jag missa idrotten JIPPINär jag va hos tandläkan sa dom  typp massa saker som jag inte fatta också alla dom där siffrorna och allt jag får damp på de. Dom säger de hela tiden  De är så störande när dom säger de hela tiden  När jag kom hem lagade jag mat. Duktigt av mig har typp inte gjort de på ett år  Nu ligger jag på altanen och solar och lyssnar på musik. De va inte igår man sola inte   Sen kommer jag titta på tv eller sitta vid datorn vet inte än Kanske gå en stund kan ju fråga Emelie om hon vill gå medHon skulle komma till mig förut men hon har inte kommit  Jag får nog ringa henne så att hon kommer till mig nu eller snart.

 Men de är roligare att vara hos henne kanske kan gå till henne i stället Så kan vi gå ikväll                             PussPuss 


Av wilma hugosson - 14 september 2011 21:49

Hejhej orkar inte skriva något idag Är jätte trött nu efter vi har joggat i skolan. Men jag gick hihihi Men jag kanske kan skriva mer imon.    Då ska jag till tandläkaren

                   GodnattPussPuss 

Presentation


Cha! I denna bloggen får du följa min vardag.
En 13 årig bloggare från hällesåker som skriver om kanske mina unerbara kompisar å lite annat smått å gott

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards